Ulažemo dosta truda kako bismo opisali i prikazali svaki proizvod što je verodostojnije moguće i kako bismo Vam dali što više informacija prilikom kupovine putem naše internet prodavnice. Međutim, razumemo da može da se dogodi da proizvod koji primite nije ono što ste očekivali. U tom slučaju imate pravo na rok od 14 dana od kupovine da nam taj proizvod vratite, zajedno sa Izjavom o odustanku od ugovora na daljinu i dobijate svoj novac nazad.
PRAVO NA ODUSTAJANJE
Svaka kupovina predstavlja zaključenje ugovora o prodaji robe. Ugovor zaključen na daljinu je svaki ugovor (kupovina) zaključen putem interneta, telefona, poštom ili drugim sredstvima komunikacije na daljinu. Zakon o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016-dr.zakon i 44/2018-dr.zakon) daje pravo kupcu da, u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora (kupovine), bez ikakvog obrazloženja, raskine ugovor o kupovini na daljinu. Rok od 14 dana računa se od dana kada proizvod dospe kod kupca.
PROCEDURA ZA ODUSTANAK
Ukoliko želite odustati od ugovora zaključenog na daljinu, molimo Vas da nas jednostavno kontaktirate na e-mail: info@ortopedija.co.rs ili putem telefona 011/7621-953 i mi ćemo Vam poslati Izjavu o odustanku od ugovora zaključenog na daljinu koju popunjavate i vraćate nam nazad u elektronskoj formi ili poštom na adresu Ustanička 234A, 11050 Beograd, pri čemu ćemo Vas po prijemu izjave bez odlaganja obavestiti elektronskom poštom ili telefonom. Kontaktiraćemo Vas u najkraćem mogućem roku radi što efikasnijeg osiguranja Vaših prava.
PRAVO NA REKLAMACIJU
Ortopedija - Novi Život se obavezuje da će isporučiti proizvod koji je ispravan, ima ispravan rok trajanja, zapakovan je u originalnu ambalažu i odgovara vrsti i opisu proizvoda navedenom na sajtu. Zadržavamo pravo na greške opisa, fotografija, cena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sistem, kao i automatske potvrde porudžbine. U slučaju greške merodavna je naša potvrda.
Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Preporučuje se čuvanje originalne ambalaže kupljenih proizvoda i korišćenje pri svakoj vrsti transporta, kao i u slučaju eventualne reklamacije.
Prilikom dostave robe, molimo Vas da proverite ambalažu i eventualna oštećenja reklamirate osobi koja je dostavila robu. Ukoliko su na isporučenoj robi vidljiva spoljašnja oštećenja, kupac ima pravo da otvori pošiljku i proveri ispravnost robe. Ukoliko postoji oštećenje, kurir je u obavezi da napravi zapisnik o oštećenju. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je provera ispravnosti pošiljke odgovornost kupca i da naknadne reklamacije u smislu količine i vrste dostavljene robe i vidljivih nedostataka nismo obavezni da uvažimo.
Za proizvode koji imaju garantni rok 12 odnosno 24 meseca, važe garantni uslovi i postupanje sa proizvodom koje je kupac dobio uz uputstvo za upotrebu. Za proizvode koji pripadaju grupi sredstava koja dolaze u direktan kontakt sa kožom i intimnim delovima tela (pojasevi za kilu, ortoze za kuk, čarape za vene i prevenciju tromboze, silikonski separatori i jastučići i toaletna pomagala) važi samo reklamacija na fabričko oštećenje. Ovi proizvodi se ne mogu zameniti, iz razloga što postoji mogućnost raznih infekcija i prenošenja zaraznih bolesti.
Kupac ima pravo na povraćaj robe u slučaju da proizvod ima nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja pošiljke. U tom slučaju, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate kako bismo dogovorili povraćaj i zamenu takvog proizvoda ili povraćaj novca.
POVRAĆAJ NOVCA
Ortopedija - Novi život je dužna da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema Izjave o odustanku od ugovora na daljinu. Povrat novca se vrši na tekući račun kupca.
Troškove isporuke u slučaju raskida ugovora o kupovini na daljinu snosi kupac. Proizvod se može vratiti isključivo u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i ukoliko se nalazi u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez fizičkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.
Ukoliko ste dobili proizvod koji niste naručili ili ste dobili proizvod s greškom ili imate bilo kakav prigovor, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, molimo Vas da nas o tome obavestite na e-mail adresu: reklamacije@ortopedija.co.rs ili na telefon 011/7621-953.